A lineaciposhop.hu webáruházban rendelt termékeket az GLS Hungary futárszolgálattal küldjük el a Megrendelőink részére.
-
- A szállítási költség Magyarországon belül 2.290 Ft csomagonként.
- Ingyenes a szállítási költség amennyiben az egyszeri vásárlás 20.000 Ft összeget meghaladó értékű.
A kiszállításról a Megrendelő e-mailben kap értesítést. A szállítási díjak a megrendelt termékek mennyiségének, értékének függvényében változhatnak. A szállítási idő utánvétes rendelés esetén általában 1-2 munkanap, előre utalás/ banki befizetés/bankkártyás fizetés esetén az összeg bankaszámlánkra való beérkezésétől számított 1-2 munkanap. A kiszállítási idő a forgalom és a készlet függvényében megnövekedh
Abban az esetben, ha a Megrendelő rendelése leadásakor csak kiegészítő termék(ek)et vásárol, a szállítási költség továbbra is 2290 Ft, azonban, ebben az esetben a Szolgáltató “Gondtalan vásárlás” szolgáltatás nyújtása nélkül teljesíti a megrendelést.
Előre utalás bankszámlára, banki befizetés, illetve bankkártyás fizetés esetén a megrendelt termék az összeg bankaszámlára való beérkezése után kerül kiszállításra.
Utánvétes szállítás esetén az GLS Hungary futárszolgálattal történő kiszállításkor a megrendelt termék árát és a szállítási díjat a vevő a futárnak fizeti.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
Ajánlatunk csak Magyarország területén belüli csomagszállítás esetén érvényesek. Személyes átvételre nincs lehetőség.
GLS | Házhoz szállítás
-
- GLS házhoz szállítás 1 munkanap alatt,
- online nyomon követés: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes?match
- GLS Ügyfélszolgálat (H-P: 7:00-20:00): Telefon: (+36 29) 88 66 70 | Fax: (+36 29) 88 66 10 | E-mail: info@gls-hungary.com
Az GLS Hungary futárszolgálat az alábbi szolgáltatásokat nyújtja Megrendelőink részére.
A csomag feladásakor e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, újabb értesítést kap e-mailen a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, az GLS Hungary ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén újabb e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek.
A második kézbesítésről a címzett elektronikus felületen dönthet, igénye szerint.
Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást
-
- egy új időpontban,
- egy másik címre,
- személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS Hungary CsomagPontban. Az GLS Hungary CsomagPontok listája az alábbi linken érhető el: GLS Hungary Csomagpont
GLS | Érintés nélküli kézbesítés
Vásárlóink biztonsága érdekében csatlakoztunk a GLS futárszolgálat “Érintés nélküli kézbesítés” szolgáltatásához! Érintés nélküli kézbesítés esetén a címzett/átvevő nem helyez el aláírást az aláírást rögzítő technikai eszközben (kéziszkennerben), helyette a futár rögzíti az átvevő nevét, az aláírás rovatban pedig a szolgáltatás kódja (CLD) kerül megjelenítésre.